Dagens;

Dagens humör:
Trött
Dagens mående:
Väldigt bra!
Dagens borde:
Skaffa ett liv;)
Dagens frisyr:
Folk gillade min jag-orkar-inte-tvätta-håret-frisyr som varr uppsatt och slarvig
Dagens smink:
Jag har blivit en jävla sminkkärring:D
Dagens klädsel:
Jobbkläderna är ju det hetaste. Sen mina trächiga Fornarina Freshjeans, vitt linne, svart cardigan och röda pumps.
Dagens planer:
Det var nog bara Sticky och jobb som vart planerat..
Dagens materiella vill ha:
Kanske... jag vet inte.. Jo en dator! Gärna rosa;)
Dagens längtan:
Kramar!!
Dagens fundering:
Varför kan jag aldrig känna att jag räcker till?
Dagens beroende:
Koffein - lätt!
Dagens tråkigaste:
Chefen..
Dagens tidning:
Blev till att läsa Hänt Bild på jobbet (=gratis är gott..)
Dagens bästa:
Se brorsan spela och spana på alla sjukt snygga rockhunkar;)
Dagens låt:
Kommer inte ihåg vad den heter; men älskar en låt som brorsan spelad idag med bandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0