Min bror och jag;

Okej, jag är inte den smartaste i världen, men brorsan är nog dummare. Lata och hungriga som vi var så beställde vi en kebabpizza och dela på. Jag sa att vi ska ha vitlök på varav Jonas sa:
-Vad är vitlök för nåt?
Hur fan kan man inte veta vad en vitlök är lixom!? Hahahah! Dummast idag;)

Jag saknar min Hanna massa. Vill att vi ska bo näääääära varandra! Älskar att umgås med dig och vi har kul ihop (iaf jag;)) Inte långt kvar tills jag kommer ner till dig igen! Och snart får du komma hem med tycker jag å hälsa på lite..

Vill att mitt "One tree hill" ska bli klart idag! Men den som väntar på nåt gott asså...

Näe, nu orkar jag inte blogga mer!! :D

Kommentarer
Postat av: MsFatty

Asch asch, du får inte skriva sånna rörande saker, blir ju alldeles till mej! Bra att du bloggar så man får reda på det :p
Love u!

2008-04-03 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0