Så jävla surt!

Nu är jag så trött på alla jävla idioter som tjatar om min blogg stup i ett... Så nu kommer typ bara Hanna ha tillgång till min blogg.. För nu har KB tjatat om min jävla blogg hur länge som helst!! "Jag säger inte detta som chef, utan som vän, men du borde inte lämna ut dig så mycket till alla. Det är jättemånga som jag vet som läser" Och när faaan blev vi vänner då!?

Jag har som vanligt noll förtroende för människor. När allt börjar bli bättre kommer det alltid nåt sånt här igen. "Motgångar gör en stark"- men hur länge och många ska man ta?

Jag vill ha en blogg som dom som vill kan läsa, som berättar vem jag är. Jag är speciell för jag är jävligt egen och berättar inte vad som helst för vem som helst, men nu skiter jag i detta! Undrar om jag ens kommer fortsätta mitt bloggande? Kanske som en terapiform, men jag tror inte ens jag kommer låta nån läsa när jag tänker efter... Orkar inte lämna ut mig och visa mig själv mer...
Vet knappt ens vad jag lever för längre?
Vilka vänner, vilken fritid, vilken dröm? Jag vet inte alls..

Jag känner mig bara så jävla misslyckad med allt jag gör. Den jävla KB-f***an bara ska förstöra! Det är ju han som skapat och dragit upp allt det där gamla. Fastän jag vet att det är han som är problemet som måste leva med sig själv, och det inte är fel på mig. Men jag orkar inte försöka längre.
Allt jag gör blir fel, jag orkar inte ha det så!

Som en jävla reservmänniska som man kan behandla som man behagar... Palla!!

Och Oscar.. Jag tycker det är jävligt jobbigt att han har gått vidare med sitt liv så snabbt! Nu ska han tydligen åka till England och Skottland på semester.. Varför levde aldrig vi livet? Jag vet ju att det är rätt att gå vidare, men det gör jävligt ont att han gått vidare så snabbt och skaffat sig en tillvaro utan mig på en sekund..

Och Puh... Varför har han en sån dragningskraft till mig? Jag är absolut inte kär, men han är bara så "jag måste ha honom".. Och han vill ju inte ha med mig att göra.. Det märks.. Ändå kan jag inte låta bli att tänka på honom, det är ngt speciellt! I want it!!

Jao,,, KB va supersur för att jag jobbade extra på en annan station med idag.. Han kan suga min k*k om jag hade haft nån... Så jävla dum i huvudet! Jag önskar verkligen att Markus var min chef. Gillar honom som fan!!


Jag känner mig sjukt jävla bitter och trött på mitt liv. Hoppas det blir bättre imorn när jag sovit ut.. Jobbat 13h idag och det är nice med cash i slutet av månaden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0