Saknar mitt bloggliv;

Så mycke som jag bloggat och så många som läst om mitt liv.. Gone!
Jag funderar på om jag behöver höja min Sertralin dos.. Jag får för mycket bakslag i mitt liv just nu..
KB är dum i huvudet som vanligt och han ringde och tjatade i 45 minuter... Om INGENTING!!

Messade honom sen å skrev att jag inte ville bli störd på min fritid om det inte vart båt relevant eller väldigt viktigt, annars tar vi d på jobbet... Å att jag inte gillar hans nedvärderande attityd mot mig. Hans svart på det var att jag inte skulle kasta sten i glashus...

Jag vet att jag har hamnat på hans nivå, att ja e töntig som faen, men helt ärligt... Jag hatar honom och jag hatar att han har fått mig att hata mitt jobb och sättet han spelar ut mina vänner på jobbet mot mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0