Åker till mamma;

Jao, jag åker till mamman och bor där nu! Jag känner att jag orkar inte ta hand om mig själv längre. Jag kan bli superglad och lycklig för en sekund eller två och poff så är allt borta bara!

Mmm, jobbigt! Men just f**k it känns det som, jag bryr mig inte och jag orkar inte med alla som "känner mig" och "bryr sig om mig". Bara ren och skär bullshit!

Ska packa nu så mamma blir glad, för hon blev glad när jag sa att jag skulle bo där. Och jag känner att jag kommer säga nej till lägenheten imorn. Jag är inte bredd på att börja mit nya liv ännu..

Jag orkar inte älta det som varit, för jag är inte sån. Jag lever i nuet, ser inte tillbaka på det som varit utan jag känner det jag känner för stunden. Och just nu känner jag ingen glädje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0