Behöver nåt som tar mig upp;

Uscha, jag fattar inte varför allt ska vara så jävligt just nu!

Bosse "svek" mig och jag fick kolla på lägenheten själv. Kollade bara på en och ahh... Den var skabbig, men jag älskade den! Kruxet var bara att det var ett ettårskontrakt med uthyrning ett år i taget, men man kunde bli uppsagd tidigare. Dom ville att man skulle göra iordning den och ge ett kostnadsförslag. Sa att jag inte orkade dra bort en heltäckningsmatta och slipa golvet, men jag gärna ville fixa nya tapeter... Men jag är nog mer inställd på att flytta hem till mamma faktiskt!

Så är jag så sur och vill inte alls åka bort denna helgen. Vill verkligen, verkligen inte det! Men måste ju nu när jag lovat och bokat hotellet och bla bla bla!!


Jag var verkligen superglad för att åka å kolla på lägenheterna och det var kul att Bosse skulle med, men så sket sig typ allt och jag fick kolla själv. Så älskade jag en lägenhet för 5900:-/månad och så skulle det vara så krångligt att få den. För helt ärligt så var det "först till kvarn" jag sa ja först och då ville dom ha massa kostnadsförslag och vad jag ville göra hit och dit. What ever!!
Han skulle ringa tillbaka imorn så får väl se vad han säger..

Jag hatar mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var väl tur att du tog dig i kragen å inte bangade utflykten i helgen :p

2008-04-01 @ 15:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0