Gjort mig fin;

God afton!

Nu har Hannan gått till jobbet och jag är ensam och övergiven i den stora staden Malmö! Scary;)
Har satt på mina lösnaglar och måste säga att det blev väldrigt fint; bara att det är sjukt ovant och dom är lite väl långa, men dom ramlar väl strax av ändå;)

Är väldigt avis på Hannas dator som har grymt bra batteritid. Tre timmar kvar, och då har jag ändå haft den på en bra stund. Min hade varit död för flera dagar sen eller nåt. D v a som mamma sa om sin:
-Jag håller tummarna att den klarar sig från Jonas rum och ut till vardagsrummet utan att dö.
Men sen är väl Hannas dator inte vilken skit som helst heller kan jag tänka mig!

Ska slänga mig i soffan och kika i Klick och Fredagsbilagan  nu och mysa. Inte fy skam! :)


Over and out och ta det lugnt ikväll. Jag bloggar nog inte innan på söndag när jag kommer hem; men man vet ju aldrig vad man kan hitta på;)

Och tack för att  ni läser! Det är skitball att se att man tex igår hade 30 unika läsare här och fler sidvisningar..
Mycket är kanske bara dravvel  i era ögon, men jag skriver mycket privata saker som kanske egentligen skulle stått i en dagbok och inte på internet, men det är så skönt att skriva av sig ibland så ni anar inte!! Jag tycker det är jävligt kul att blogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0