God afton i stugan;

Är ganska trött och ska strax sova, men som den sanne bloggaren jag är, haha!
Stressig dag på jobbet och tiden springer iväg utan att man gör nåt mer än att blinka känns det som! Hatar när det är så, för känner inte att jag når upp till mina egna krav som jag har när jag inte gör det jag ska och vill. Uscha!
Efter jobbet så satt Fia här med sin lilla Aron. Han är så ball och söt! Typ 1½ år och sugen på att utforska det livet har att erbjuda! ;)
Fia och jag gick och solade. Sen spanade vi in Lindex nya lokaler (vi har sånna coola saker här i Kinna!) och sen  åkte vi till "Märkesoutlet" (ball det med va?) där jag köpte en skitgo Niketröja.

Fick gå till lägenheten från mamma för att packa ner sakerna som jag ska ha till Malmö mm. Tungt som faen när jag skulle gå tillbaka och det är typ bara uppför. Men som tur var så ringde chefen och var pratgladast i världen och en och en halv timme senare så hade jag inte heller fått gjort något här "hemma", men nu har jag betalat räkningar, fått mat i magen och nästan bloggat klart.. Packar imorn innan jag sticker. Skönt att vi åker vid nio istället och man kan sova två hela timmar längre;) Jag älskar sömn! :)

Alfons älskar sin nya lya och Sylvester är okej, men det kommer nog funka bättre och bättre ska vi se! Syltan är mest ute och undviker "vem faaaaaaan är det där?" medans min lilla prins inte får gå ut. Men det funkar det med.


Skulle slänga upp kort på hur "fint" jag bor i mitt rum, men orkar inte hämta kabeln till mobilen så en annan dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0