I Malmoe;

Hej alla glada!

Sitter hemma hos Hannan nu! Mysigt värre. Vi har hyrt film och ska sätta oss och kolla snart. Men hon är i tvättstugan nu..

Resan hit gick bra, vi körde lite fel här och där och Bosse fick panik en gång; annars gick det bra! Fick tom stanna på TVÅ Statooilmackar; och ville stanna på Lund södra (vi hamnade där) för jag var hungrig, men det fick jag inte! Jävla skit;)

Sen när vi var framme där Bosse skulle på intervju så fick jag honom att åka till en Statoil. Där fick jag frpga efter en stadskarta och hittade "Värnhem" dit jag skulle. Och så frågade jag hur man kommer dit för jag visste inte vart jag skulle. Dom frågade om jag skulle gå eller bussa eller vad. Och jag sa att jag inte visste. Så skrattade dom och sa att "det är 200 meter ditåt om du ska till torget. Så bättre tajming med Bosses destination gick det knappast att få! :)

Hannan och jag har shoppat hela dagen och sen ska hon ju jobba.. Kanske hänger jag med dit en stund (men kommer aldrig hitta hem igen). Imorn ska vi iaf till Helsingborg och till Danmark över dagen. Ska bli jäkligt skojsigt!

Nu ska vi kika på filmen, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0