Nu har vi flyttat;

Nu har jag bäddat ner mig hemma hos mamma - och jag har riktigt internet med! :) Najs som fan! Känns rätt att ha kommit hit. För min skull och för Alfons och mamma verkar ju tycka det är helt okej med:) Hon såg ju riktigt fram emot det - förutom Alfons päls, hah!

Om jag inte skrev det innan så ska jag tacka nej till lägenheten imorn om jag får den. Känns ganska hemskt, men här betalar jag 2000:- för ALLT och där skulle det vara 5900:- för bara hyran.. Och så ska man ha el, mat, internet, parkering... U name it! Så känns bra ekonomiskt med, och mamma kan ju behöva lite extra cash..

Har verkligen inte bestämt mig än om jag ska åka med Björn till Malmö eller inte.. Känner mig faktiskt ganska ledsen på honom nu.. När jag verkligen behövde honom så fanns han inte där.. Och det svider lite. Jag vet att jag är löjlig och att jag överreagerar massa, men det är sån jag är kanske? Just another psyko..

Alfons tyckte det var skitball och flytta. Han sprang runt här hos mamma och verkade vara nöjd med livet. Och den billiga, goda maten var ju suverän! Varför klaga!?
Men så kom Sylvester; dubbelt så stor som min lilla Alfons! Hah! Dom har låtit lite illa, men thats it. Jag hoppas dom blir kompisar. Jobbigt annars!

Och jag undrar hur många dagar jag ger mig och brorsan, hah! Mamma ringde och sa till honom att jag flyttat hit nu och att han gärna får vara lite tyst eftersom jag ska jobba klockan 6 imorn. Fan att jag bytte! :D
Å sen måste jag verkligen hämta lite handdukar hemifrån lägenheten. Jag fattar ärligt talat inte hur man får handdukar att vara typ som jävla papper. Jag vägrar använda mammas! Never ever säger jag bara! Man ska ju inte få skavsår av "filen" ;)

Nu ska jag sova, är jättetrött över denna dagen. Blev för mycket känns det som. Uscha!
Puss, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0