Uppdatering av nån skit;)

10 saker om mig:
1. Är du singel? Jao!
2. Är du lycklig? Inte direkt, men det går upp och ner.
3. Är du uttråkad? Skulle mer kalla det ensam just nu.
4. Är du ledsen? Ja..
5. Är du italienare? Näe, så svensk som man kan bli tror jag!
6. Är du gravid? Hell no!
7. Är du full? Nopp, inte det heller
8. Är du en cooling? Jag är stencool;)
9. Är du från Irland? Näe, svensk sa ja ju! :)
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej. Och tur är det!

10 saker om ditt kärleksliv:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Defenitivt!!
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja. För många gånger!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Mmm..:)
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Många gånger faktiskt!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja:)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja, det har jag! Det är mysigt! :)
7. Är du kär? Nej!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, nångång med den rätta (om han nu finns)
9. Har du haft sex? Nunna...not!
10. Har du nånsin sårat nån? Ja, tyvärr!

10 saker 2 alternativ:
1. Kärlek eller lust? Just nu är jag inte alls sugen på kärlek - lust is the shit!
2. Hår eller ögon? Ögon.
3. Katter eller hundar? Skulle inte byta min lilla Alfons mot någon hund i världen!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa kompisar.
5. TV eller Internet? Jag skulle inte överleva utan mitt internet och min dator..
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola (light)
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Jag älskar att kramas, men nu är jag redo för att vara vild och galen!
8. Pengar eller lycka? Med en viss mängd pengar får man mer lycka, men lycka väger tyngre än pengar.
9. Dag eller natt? Natt.
10. MSN eller mobil? Pest eller kolera? :D Jag tycker nog mest om MSN..

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha, jag och Ida gav oss på det engång som jag aldrig glömmer:D
2. Brutit ett ben? Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? Många gånger i mitt liv!
4. Hoppat Bungee Jump? För feg!
5. Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr..
6. Ätit en hel tårta? Så illa har det aldrig blivit som tur är!
7. Gjort bort dig offentligt? Oj, många gånger har det hänt!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Pass
9. Gråtit när ett husdjur dog? Klart jag har, dom tillhör ju familjen!
10. Velat försvinna? Många gånger!!!

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Mamma
2. Telefonsamtalet du fick? Mamma där med tror jag!
3. Personen du va med? Som jag umgicks med - mamma är svaret på det mesta;)
4. Roligaste grejen som hänt idag? Jag vet inte på rak arm. Har inte vart så sjukt roligt idag! Kalle e ball på jobbet!
5. Personen du sms:ade? Puh..
3. Du va i en bil med? Mamma
4. Gick på bio med? Oscar
5. Va och shoppade med? Mig själv.
6. Du kysste? Puh
7. Du skrev till på myspace? Har inte sån "skit"
8. Du hade sex med? Jaa, inte var det Bert Karlsson iaf!
9. Du tillbringade natten med? Puh
10. Du kramade? Bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0